Top training op zaterdag

maandag 22 februari 2021, 16:00

Selectietrainers geven training aan jongens én meisjes v.v. Zundert.

We zijn als v.v. Zundert enorm verwend. Al jaren zijn er selectiespelers die belangeloos training geven aan de jeugd. En op zaterdag als leider meegaan naar de wedstrijden. Zowel bij JO13, JO15, JO17 als JO19 worden de fijne kneepjes van het voetbalvak aangeleerd door jongens uit Zundert 1 en 2.

Bij de meisjes zijn er ook een groot aantal gasttrainingen gegeven door de meiden van Zundert VR1 en VR2. Echt gaaf! Dit typeert het echt verenigingsgevoel.

Aan het einde van het seizoen geven de selectiespelers en staff al jaren voetbalclinics aan de jongste jeugd.

De komende 2 weken geven de trainers van Zundert 1, 2 VR1 en VR2 ook trainingen aan de jeugd van v.v. Zundert. Deze keer is de oudere jeugd aan de beurt. Op zaterdag 27 februari en zaterdag 6 maart nemen hoofdtrainer Jack Sweres, trainer van Zundert 2 Etienne Hereijgers en verzorger Ruud Verheijen de JO13 tot en met JO19 onder handen. Dit naast de gebruikelijk trainingen door de week.

Martin van Erk en Vincent van Steenbergen zullen de dames van MO13 tot en met MO17 ook leuke en verrassende trainingen geven. Martin en Vincent geven normaal training aan Zundert VR1 en VR2.

Kortom weer een superleuke activiteit tijdens deze wedstrijd loze periode. Een activiteit die kenmerkend is voor het saamhorigheidsgevoel bij v.v. Zundert.