Traditie Zundertse Selectie – NAC Breda na jaar van onderbreking weer terug

vrijdag 2 juli 2021, 17:00

Traditie Zundertse Selectie – NAC Breda na jaar van onderbreking weer terug

Zaterdag 3 juli 2021 zal de Zundertse Selectie - na een jaartje ‘pauze’ -  opnieuw aantreden in het traditionele oefenduel tegen de profs van NAC.

Met de recente versoepelingen die de overheid heeft aangekondigd, is de vereniging V.V. Zundert sterk genoeg om de schouders eronder te zetten voor een traditie die nooit verloren mag gaan. Zaterdag 3 juli 2021 staat het een oefenduel wederom op het programma tegen de Parel van het Zuiden. De aftrap is om 17.00 en de poorten gaan open voor het publiek om 16.00 uur.

De regio Zundert heeft vanouds een grote schare NAC-aanhangers onder de voetballiefhebbers die beide ploegen graag zien duelleren. De organisatie heeft voor deze oefenwedstrijd weer de beste spelers uit de eerste elftallen van de regionale voetbalverenigingen uit Achtmaal, Rijsbergen, Wernhout en Zundert geselecteerd.

De Zundertse Selectie heeft Jack Sweres als hoofdtrainer en krijgt daarbij ondersteuning van zijn assistent-trainer Ruud Verheijen. Naast een aantal bekende gezichten in de Zundertse Selectie, worden er ieder jaar weer nieuwe beloften toegevoegd aan het gelegenheidsteam. De afgelopen weken is de Zundertse Selectie in training geweest ter voorbereiding op de wedstrijd van zaterdag aanstaande. Elftalleider is Yannick Nelemans,  verzorger Marcella Jacobs. Voor deze editie zijn de volgende spelers geselecteerd: Leroy Daems, Sjoerd Broos, Marvin de Beer, Cas van de Broek en Pim Goossens (Moerse Boys); Wim Kas, Roy Jacobs, Owen Maas, Olivier van Hassel en keeper Thomas van Nederkassel (V.V. Zundert); Bram Jansen en Gilberto Quiala (VVR); Nick Jongenelen en Jack Mertens (VV Achtmaal); Thijs Damen en Jurre Jochems (V.V. Wernhout).

Geheel in lijn met de lustige stemming waarin we ons allemaal bevinden, gaan de ‘Lustige 5’ ervoor zorgen dat de voetjes van de vloer komen. Het sportpark is geopend vanaf 16.00 uur.

Kaarten zijn verkrijgbaar via de NAC-balie tijdens openingstijden, online via www.nactickets.nl met je NAC-account of door je eenmalig te registreren met alléén je e-mailadres. Je dient altijd een geldig negatief testbewijs of vaccinatiebewijs te kunnen laten zien, door middel van de Corona check-app! Een afspraak maken voor een coronatest kan via www.testenvoortoegang.org. Met een coronatoegangsbewijs (QR-code op de corona-check app of een geprinte versie van een negatief testbewijs) kun je ook aan de NAC-kassa op het sportpark op de wedstrijddag een entreekaartje kopen.

Entreeprijzen: normale toegangsprijs € 10,00 en kaarten voor jongeren onder de 18 bedragen € 5,00. Sportpark de Wildert, Wildertsedijk 22 te Zundert. Aanvang wedstrijd is 17.00 uur.

TOT ZATERDAG!