Tweede klusdag

vrijdag 13 augustus 2021, 16:30

Klusdag op sportpark de Wildert

De accommodatiecommissie wil ook het komende seizoen goed van start gaan. Hiervoor organiseren zij de tweede klusdag van v.v. Zundert. Vorig jaar werd onder tropische omstandigheden op een gezellige manier het sportpark in no-time weer spic-en-span gemaakt voor het nieuwe seizoen.

In het clublied wordt al bezongen dat op de muren staat “Wij moeten bouwen”. Dit hebben we gedaan de afgelopen decennia. Met als resultaat een schitterend sportpark. Een gezellige kantine, prima kleedlokalen en een mooie tribune. Maar na bouwen, komt onderhouden. En dat gaan we zaterdag 11 september doen. Hopelijk met jouw hulp! En die van vele anderen leden en vrijwilligers.

Er is al veel extra werk verricht richting de wedstrijd tussen de Zundertse selectie en NAC Breda. Vanwege de late schoolvakantie en het naderende corso, plannen we de klusdag iets later. De competitie start in het weekend 25-26 september, dan moet de accommodatie er schoon en verzorgd bij liggen.

Onder het motto “vele handen maken licht werk” organiseert onze accommodatiecommissie deze klusdag. Er is voor iedereen wat te doen; er zijn diverse klussen.

Vele handen maken licht werk! Wellicht een uitgelezen kans voor ouders van jeugdleden die geen tijd hebben om structureel iets voor de vereniging te betekenen.

Dus noteer deze datum in je agenda. En geef je op via fred@vvzundert.nl En maak ook je handige vrienden enthousiast! En zelfs handig is niet nodig. Alle leeftijden zijn welkom.