Uit de media

donderdag 8 september 2022, 8:00

In de Zundertse Bode van deze week, week 36 aandacht voor verenigingen, waarbij v.v. Zundert natuurlijk niet mocht ontbreken, hierbij het artikel.

v.v. Zundert – De Roodzwarte familieclub

Waar staat v.v. Zundert voor?

v.v. Zundert is een bourgondische voetbalvereniging, waar gezelligheid en presteren hand-in-hand gaan.  We zijn een club die diep geworteld is in de Zundertse samenleving, met een sportaanbod voor alle doelgroepen. Jongens en meisjes kunnen bij v.v. Zundert in de jeugd voetballen, maar ook voor de senioren zijn er volop mogelijkheden. Ook hier voor mannen en vrouwen. Bij de mannen is er een zaterdagteam, zondagteams en sinds kort ook een vrijdagavondploeg. Op donderdagavond kan iedereen trainen. Bij de dames is er ook een zondagteam en een vrijdagavond 7x7 team.

Ook kunnen de kinderen die op het speciaal onderwijs zitten bij v.v. Zundert trainen en wedstrijden spelen in een eigen team. Tenslotte is er op woensdagochtend nog het onvolprezen Walking Voetbal voor de meer ervaren leden.

Voor al deze leden zijn er naast trainingen en wedstrijden nog tal van activiteiten. Iedere donderdagavond is het clubavond met een bijzondere vermelding voor de eerste donderdag van de maand wanneer de quiz op het programma staat. Daarnaast zijn er tal van kantinefeestjes. Voor de jeugd zijn er ook volop nevenactiviteiten zoals de Avond(t)urentocht, Bingo, Jeugdtweedaagse, E&F kamp, Peter van Erk penaltybokaal, Dré Franken zaalvoetbaltoernooi, Sinterklaas, Pannenkoekentoernooi en diverse clinics.

De festiviteiten omtrent het 90-jarig jubileum hebben afgelopen jaar wel laten zien dat v.v. Zundert een hechte voetbalfamilie is waar (jeugd)leden, vrijwilligers, sponsoren, ouders, oud-spelers, broertjes en zusjes zich thuis voelen.De locatie van het sportpark is schitterend. Veel bomen, een speeltuin, tribune en bij mooi weer uitstekend terras.

Wat kan v.v. Zundert nog gebruiken?

Bovenstaande zou niet mogelijk zijn zonder onze trouwe sponsoren en vrijwilligers. Natuurlijk zijn we ook altijd op zoek naar nieuwe leden, want we zijn boven alles een voetbalvereniging, maar ook extra hulp is welkom. Dus ben je lid, of ouder van een jeugdlid en lijkt het je leuk om iets terug te doen voor de vereniging, laat het ons weten. Er zijn tal van vacatures, die vermeld staan op onze website. Je kunt dit soort taken ook samen met iemand doen of in een roulatie systeem, want vele handen maken licht werk. Ook als je geen lid bent, maar het je leuk lijkt om te helpen met klusjes bij onze accommodatiecommissie, het helpen in de kantine, het ondersteunen van onze fotografengroep of bijvoorbeeld het verzorgen van onze sociale media, laat het ons weten.

Kortom, v.v. Zundert is leuk om te voetballen, leuk om te feesten en leuk om te helpen. Dus sluit je aan bij de Roodzwarte voetbalfamilie.

v.v. Zundert

Sportpark de Wildert