Uitslag puzzelwedstrijd v.v. Zundert

zaterdag 9 mei 2020, 9:00

Uitslag puzzelwedstrijd v.v. Zundert

De afgelopen weken werden er regelmatig 6 puzzelstukjes gepubliceerd. Met spanning werden deze ontvangen, geprint en verzameld. Meer en meer werd duidelijk wat er op de puzzel stond. Stanneke werd langzaam zichtbaar en ook de dug-out en de contouren van de tribune waren te herkennen.

Toen op zondag 3 mei de laatste puzzelstukjes verspreid werden, was het puzzelen geblazen. De opdracht was leg de puzzel en maak hier een zo origineel mogelijke foto van. En of dat nog niet moeilijk genoeg was, krijgen de kinderen (en ouders) maar 48 uur de tijd op deze opdracht in te leveren.

De inzendingen stroomden langzaam de mailbox binnen. Het werd de jury niet makkelijk gemaakt. Uiteindelijk kwam men toch tot een uitslag. De winnaar had de puzzel binnen de tijd goed gelegd en zich daarnaast enorm creatief uitgeleefd. Hoewel dit ook voor veel andere inzendingen op ging, kan er maar 1 de winnaar zijn: Laura Ratajczak werd de winnaar. Zij speelt in v.v. Zundert MO11-1. Laura, goed gedaan, van harte gefeliciteerd met je prijs.

Laura won het leuke v.v. Zundert pakket met een bal, voetbalsokken, de originele puzzel, een shirt van Messi en een leuk tijdschrift. Veel plezier ermee!