Vacature trainer 3e selectie elftal VV Zundert.

woensdag 5 juli 2023, 18:00

Vacature trainer 3e selectie elftal VV Zundert.

Enthousiaste Trainer / coach gezocht voor het 3e selectie elftal van VV Zundert, uitkomend in de zondag 3e klasse. Sinds het seizoen 2021-2022 beschikt VV Zundert over een drietal selectie elftallen, ook in het seizoen 2023-2024 wordt dit initiatief doorgezet om, met een mix van jonge én meer ervaren spelers, een gedegen opleidingselftal te vormen. Gezocht wordt naar een trainer/coach voor de donderdagavond en de wedstrijden op zondag.

Doelstelling Zundert 3

De doelstelling met Zundert 3 is enerzijds om een opleidingselftal te vormen voor spelers die de overstap maken naar de selectie. Deze stap is in sommige gevallen groot, een derde elftal biedt de mogelijkheid om zich aan te passen aan het seniorenvoetbal en zich de tijd te gunnen om zich het niveau eigen te maken. Anderzijds is de ambitie om zo hoog mogelijk te spelen en staat resultaat voorop. Het derde selectie elftal is een volwaardig onderdeel van de selectie en de trainer werkt in nauw overleg samen met de hoofdtrainer en trainer van het 2e elftal.

Gezocht

We zoeken een gedreven trainer die het leuk vindt om jonge spelers op te leiden en klaar te stomen voor het volgende niveau. Dit in samenwerking met de meer ervaren spelers die bewust kiezen voor een derde selectie elftal. Een trainer met de ambitie om zich persoonlijk te ontwikkelen met behulp van de hoofdtrainer en trainer van het tweede elftal en het gehele technische kader. We zoeken bij voorkeur een trainer met enkele jaren ervaring in het trainen van een JO19 elftal of een tweede elftal maar ben je een startende trainer maar vol met ambitie schroom dan niet om te reageren. De vergoeding is in overleg en onder meer afhankelijk van behaalde diploma’s en aantal jaren relevante trainerservaring.

Invulling trainen / wedstrijden

Dinsdagavond:                 mogelijkheid om te assisteren bij de trainer van Zundert 1 of Zundert 2* Donderdagavond:           verzorgen wedstrijd gerichte training Zundert 3 Zondag:                              coaching Zundert 3

*Op dinsdag wordt de voltallige selectie in twee groepen gesplitst. Dit geeft beide groepen meer mogelijkheden om grotere spelvormen te trainen. Maar geeft tevens de mogelijkheid om met de trainer van Zundert 1 en Zundert 2 te werken.

Solliciteren

Bij interesse horen we het graag van je. Je kunt ons bereiken via selectie@vvzundert.nl of via 06 5152 8108. We kijken uit naar je reactie!

Denis Vujcic - Technische commissie VV Zundert

.