Verzorger / verzorgster gezocht

donderdag 6 januari 2022, 17:30

---  Verzorger / verzorgster gezocht  ---

Huidige situatie

VV Zundert is voor komend seizoen op zoek naar versterking van de medische staf. Op dit moment bestaat het medische team uit drie verzorgers, met allen hun eigen discipline. Één verzorger richt zich primair op conditie- en hersteltraining en de andere twee verzorgers richten zich hoofdzakelijk op preventieve behandeling en reactieve behandeling bij blessures op dinsdag en donderdag. De medische staf biedt verzorging aan de drie selectieteams, maar ook aan de overige senioren en jeugdspelers. De huidige staf beschikt niet alleen over een schat aan ervaring in al die jaren dat ze de verzorging bij VV Zundert onder hun hoede hebben, maar putten ook uit hun ervaringen in het betaald voetbal.

Één van de verzorgers zal komend seizoen een stap terug doen. Om deze plaats in te vullen is VV Zundert op zoek naar een enthousiaste en leergierige nieuwe verzorger die aanwezig kan zijn op de dinsdag- en/of donderdagavond en op zondag tijdens de wedstrijd van Zundert 1.

Wie zoeken we

·        Iemand die geïnteresseerd is in het vak sportverzorging die ons medisch team komt ondersteunen en veel wil leren.

·        Ervaring in de verzorging of fysiotherapie is niet noodzakelijk. Het team biedt je voldoende begeleiding en geeft je de kans om theorie al snel in de praktijk te brengen.

·        Met beschikbaarheid op dinsdag- en/of donderdagavond en op zondag tijdens de wedstrijd van Zundert 1.

·        Een tijdelijke stage van een student fysiotherapie die een seizoen lang stage wil komen lopen behoort ook tot de mogelijkheden.

Wat bieden wij

·        Je wordt opgeleid door ons huidige team van verzorgers, die allen al menig jaren ervaring hebben bij zowel VV Zundert als bij een BVO.

·        Je wordt onderdeel van de staf van de selectie.

·        VV Zundert biedt je de mogelijkheid tot het behalen van het certificaat Sportmasseur.

·        We brengen je zowel de theorie als praktijk bij. Door het grote aantal spelers die je op dinsdag- en/of donderdag verzorgt, bouw je snel praktijkervaring op.

Mocht je vragen hebben over de inhoud van de functie? Of twijfel je of je wel in aanmerking komt? Bel (06-3064 6661) of mail (selectie@vvzundert.nl) gerust vrijblijvend naar Niek Daamen om je verder te laten informeren.

We kijken uit naar je reactie!

Brief