Voorlopig geen activiteiten

maandag 20 december 2021, 11:00

Niet alleen de voetbal ligt stil.

Het is duidelijk dat Nederland weer in lockdown zit. En dat we tot en met 14 januari in ieder geval niet mogen voetballen. Alleen de jeugd zou mogen trainen, maar de aangegeven periode loopt exact parallel met de winterstop, dus hier op het eerste geval geen aanpassingen.

Maar de lockdown heeft meer gevolgen. Er is een streep gezet door het Dré Franken zaalvoetbaltoernooi van woensdag 29 december. De nieuwjaarsborrel van zondag 9 januari kan ook geen doorgang vinden. Evenals de voorgenomen trainingskampen.

Omdat de senioren ook zeker tot deze periode niet mogen trainen, zijn de programma’s voor de A-categorie ook tot minimaal zondag 6 februari. Zundert 1 start dus in het beste geval op zondag 6 februari aan de competitie. Eerder is niet verantwoord met oog op blessures door de te korte voorbereidingstijd.

De eerste gepland wedstrijd voor de B categorie is Zundert 4 – Schijf 4 op zondag 16 januari. Voor de jeugd  Voor de jeugd staat op zaterdag 15 januari een inhaalwedstrijd tussen Boeimeer JO9-4 en Zundert JO9-1 op de rol. Maar let op, dat is met de kennis van nu!

De indeling voor de tweede helft van het seizoen wordt in Zuid 1 op zaterdag 15 januari gepubliceerd, dus over het vervolg van het seizoen is nog weinig bekend. En is de KNVB flexibel met indelen en plannen.

Het spreekt voor zich dat ook de kantine gesloten is. Kortom weer een heleboel strepen en kruizen door de agenda. Wij houden u op de hoogte als er weer zaken mogelijk zijn. Voor nu fijne feestdagen, blijf gezond en tot volgend jaar!