Vrijwilligers bedankt!

dinsdag 2 juni 2020, 9:00

Vrijwilligers bedankt.

De tekst op de foto zegt alles! Onze vrijwilligers zijn onbetaalbaar! We hadden jullie graag in het zonnetje gezet op een manier die jullie recht doet. Helaas zijn de omstandigheden hier nu niet naar om dit veilig, verantwoord en gezellig te vieren. Daarom willen we er op een later moment gepast op terugkomen. Want wat een werk hebben jullie weer verzet afgelopen seizoen. En hoe snel hebben jullie zaken geïmproviseerd toen de maatregelen m.b.t. het Corona virus werden afgekondigd.

Er zijn 4 belangrijke pijlers onder een club als v.v. Zundert. Kantine-inkomsten, sponsoring, contributie en de inzet van de vrijwilligers. Hoe het volgend jaar zal gaan met de eerste twee moeten we nog afwachten. Daarom zal de inzet van vrijwilligers mogelijk nog belangrijker worden. Waarschijnlijk heeft u de afgelopen tijd ook gemerkt hoe het is om de vereniging en alles wat hierbij komt kijken te moeten missen! Hopelijk levert dit nog extra vrijwilligers op die beseffen wat er nodig is om alles op een goede manier draaiende te houden.

Voor nu nogmaals aan alle vrijwilligers van het afgelopen seizoen: “enorm bedankt!” Blijf gezond en tot volgend seizoen op het sportpark! Groeten bestuur v.v. Zundert