Vrijwilligers bedankt!

vrijdag 4 juni 2021, 16:00

Vrijwilligers bedankt voor jullie hulp!

Van Coronajaar naar jubileumjaar.

Vorige week hadden zowel de senioren als de jeugd de laatste training. Nu begint dus de zomerstop.  Het was weer een vreemd seizoen. We hebben met v.v. Zundert ingezet op een maximaal aanbod van activiteiten, op een veilige manier, binnen de regels, voor onze leden.  Dat is uitstekend gelukt. Mede dankzij jouw hulp. Enorm bedankt hiervoor!

Natuurlijk lopen sommige vrijwilligerstaken gewoon door, maar toch willen we dit moment gebruiken om nogmaals al onze vrijwilligers te bedanken. Zonder jullie was dit niet gelukt! Ik hoop dat we volgend jaar weer een normaal seizoen kunnen afwerken, dus met wedstrijden, publiek, geopende kleedlokalen en een gezellige kantine. En natuurlijk een spetterend jubileum ter ere van ons 90-jarig bestaan.

We hopen als de maatregelen het toelaten ook nog iets voor alle vrijwilligers te kunnen organiseren. Mogelijk later meer hierover. Voor nu, bedankt, fijne zomer en hopelijk kunnen weer op jullie hulp rekenen. Laten we er volgend jaar een fantastisch jubileumjaar van maken met onze mooie vereniging! En wellicht tot ziens op 20 juni bij de Wildert Wildlife Walk van de roodzwarte harten.

Met sportieve groet, Bestuur v.v. Zundert