Vrijwilligers stoppen nooit!

woensdag 6 januari 2021, 17:30

Vrijwilligers v.v. Zundert stoppen nooit

Voor de meeste senioren en ouders van jeugdspelers is het al weer even geleden dat ze op het sportpark geweest zijn. Toch staan de zaken hier niet stil. De jeugd- en activiteitencommissie hebben met alle leiders en trainers de jeugd laten doorvoetballen. De kantinecommissie heeft de kantine opgeruimd en de restanten uitverkocht via de Roodzwarte harten familiedoos, de accommodatie commissie heeft Corona proof in kleine groepjes de noodzakelijk zaken bijgehouden. Wat je niet ziet is dat wekelijks het veld wordt bijgewerkt na de trainingen, dat kleine klusjes en reparaties worden uitgevoerd. Maar ook dat het jeugdhonk een totale make-over gekregen heeft. En wat te denken van het wekelijks doorlaten lopen van douches zodat de legionellabacterie geen kans krijgt. Al deze kleine zaken maken een vereniging groot. Onzichtbaar, maar onbetaalbaar!

Meldpunt accommodatiezaken

Onze accommodatiecommissie timmert hard aan de weg voor een mooier en beter sportpark. Er zijn al veel zaken opgeruimd. Daarnaast worden er zichtbaar en onzichtbaar zaken opgeknapt of aangeschaft om de leden nog meer comfort, veiligheid en plezier te schenken.

Maar ook de vrijwilligers te ontlasten of faciliteren bij het uitvoeren van de opgenomen taak. Veel handen maken licht werk, maar ook vier ogen zien meer dan twee. Dus als je ideeën hebt, of juist zaken constateert die aan reparatie of vervanging toe zijn, geef dit dan door aan één van de leden van deze commissie, met een briefje in de brievenbus in de kantine of nu ook via een kort berichtje naar: accommodatie@vvzundert.nl Je ontvangt dan altijd terugkoppeling!

Het gaat dan om meldingen (zaken die stuk zijn, het beheer), klachten, suggesties, tips of ideeën over onze accommodatie in brede zin (gebouwen, openbare ruimte zoals bestrating, verlichting, materialen enz.).