Vrijwilligersdag 3 juni

zaterdag 29 april 2023, 8:00

VV ZUNDERT IS TROTS OP HAAR VRIJWILLIGERS!

Kom daarom naar onze vrijwilligersdag op zaterdag 3 juni a.s.

Wanneer? Zaterdag 3 juni 2023

Hoe laat? 14.00 uur

Wat? Dat houden we nog even geheim, maar de voorpret in de voorbereidingen beloven een leuke middag. Iedereen kan meedoen aan de activiteit. Je moet er gewoon bij zijn!

Wie? Alle vrijwilligers. En dat ben je eerder dan je denkt. Ook vlaggers, kantinediensten, leiders, trainers, maandag-vrijdagploeg, leden van commissies noem maar op!

Waar? Ons eigen Sportpark De Wildert

Opgeven? Ja, lever onderstaande strook in bij een bestuurslid; of in de brievenbus in de kantine; of via de link onder dit bericht.

Voor het reilen en zeilen van onze vereniging zijn vele mensen actief. Onze club kan niet zonder jullie vrijwilligers! Vele handen maken licht werk. Het bestuur, ook vrijwilligers, vindt het geweldig, dat jullie je willen inzetten voor onze rood-zwarte familie. Daarom willen we jullie weer in het zonnetje zetten. En daar horen natuurlijk ook jullie partners bij. Zij vinden het goed, dat jullie je vrije tijd besteden aan onze mooie vereniging!

Want we hebben weer een mooi jaar gedraaid met z’n allen. Een seizoen dat hopelijk voor alle teams op een gezellige en sportief succesvolle manier kan worden afgesloten. Wie weet zit er nog wel nacompetitie in voor Zundert 1! Maar leuke activiteiten als de Avond(t)urentocht, de rik- en quizavonden, de Love party, Glow-in-the-dark voetbal en natuurlijk de kantinefeestjes dragen bij aan de sfeer binnen de vereniging. Maar ook op andere vlakken zoals ledenwerving, onderhoud van het sportpark, sponsoring en nog veel meer andere onderdelen is er veel bereikt en goed samengewerkt. Dit kenmerkt het altijd gezellige en sfeervolle karakter van onze club.

Tegenstanders voelen zich altijd welkom bij ons. Dit komt mede door de organisatie en sfeer die door jullie vrijwilligers week in – week uit wordt neergezet.

Om onze dank hiervoor te uiten, willen we dit met jullie vieren. Dat doen we dus op zaterdag 3 juni met een gezellige middag activiteit, met een heerlijke barbecue . Wij nodigen jullie van harte uit hierbij aanwezig te zijn. Ontvangst vanaf 14.00 uur. Uiterlijk om 14.30 aanwezig indien je met het middag programma mee wilt doen, want we hebben een bijzonder leuke activiteit voor jullie in elkaar gezet.  Geef je meteen op!

Om alles goed te kunnen organiseren vragen we jullie wel om door te geven voor zaterdag 27 mei of je komt, al dan niet met partner. Mocht je verhinderd zijn die dag, dan willen we jullie alvast zeer bedanken voor jullie vrijwillige inzet dit seizoen en wij hopen natuurlijk, dat jullie daar mee doorgaan.

Namens het bestuur, Sacha Gommers, voorzitter

Geef je hier opBrief met antwoordstrook