Vrijwilligersdag

dinsdag 28 mei 2024, 18:00

Vrijwilligersdag bij v.v. Zundert

Traditioneel sluiten we het seizoen af met een dag voor de vrijwilligers. Dit jaar iets eerdere vanwege het E&F kamp. Op een regenachtige dag kwamen een aantal van de gewaardeerde vrijwilligers bijeen voor een gezellig samen zijn.

Na de inloop ging het grote scherm op het play-offduel Emmen – NAC Breda. Voor de aanwezige NAC supporters bleek dit de ideale warming-up van een leuke avond. In de rust werden de verenigingsman en verenigingsvrouw bekend gemaakt. Zie ook het aparte nieuwsbericht over Sonja Marijnissen en Eddy Arnouts die dit jaar deze eretitel ontvingen. Chapeau voor jullie verdiensten voor v.v. Zundert. Ook natuurlijk een welgemeend voor alle andere vrijwilligers aanwezig en afwezig.

Vervolgens werd de barbecue aangestoken. De mannen van de selectie zorgden de gehele avond uitstekend voor de vrijwilligers. De drankjes en het eten werden niet alleen op tijd gedeeld, ook het terras en de kantine werden keurig opgeruimd. Super bedankt hiervoor.

Na de wedstrijd en het eten wat er een gezellige quiz. Eduard van Elsacker had een gevarieerde quiz met wisselende team in elkaar gezet, met als overkoepelend thema “De Roodzwarte harten quizman Kees Boot”.

Er werd druk gepuzzeld waardoor de vier rondes voorbij vlogen. Roy Jacobs kwam uiteindelijk als winnaar uit de bus. Daarna ging de avond verder op v.v. Zundert style, gezellig bijkletsen tot in de kleine uurtjes.