v.v. Zundert groeit

maandag 22 juni 2020, 10:00

v.v. Zundert groeit.

Er worden maar liefst 2 nieuwe seniorenteams ingeschreven voor seizoen 2020-2021.

Van het stilzitten tijdens de Corona-break zijn sommige leden gegroeid. Maar wat beter is, dat ook v.v. Zundert gegroeid is in deze voetbal loze periode.

Naast de vijf mannenteams op zondag, komen er volgend jaar twee in plaats van één damesteams in actie op zondag. Daarnaast komt er weer een elftal bij op de zaterdagmiddag. Hiermee zijn er ook weer twee zaterdagteams. Dus van zeven naar negen elftallen in het seniorenvoetbal. Daarnaast blijft ook het walking voetbal vrolijk doorgaan. Dus eigenlijk kunnen we spreken over tien seniorenteams!

We heten alle dames en heren die voor het eerst bij de senioren actief zijn veel plezier. Zoals eerder aangegeven, kunnen we nog wel een paar extra senioren leden gebruiken om de teams net iets ruimer de competitie in te sturen. Vooral op zondag kunnen we senioren gebruiken. Dus heb je interesse, mail eduard@vvzundert.nl

Traditiegetrouw hebben we bij de selectie nauwelijks inkomende of uitgaande transfers. De selectie is hoofdzakelijk versterkt met jongens uit de eigen jeugd. Hierbij het overzicht van de mutaties binnen de selectie.

(Op)nieuw in de selectie:

-Joey Damen, Stijn Geuke, Niek Havermans, Seppe Jacobs, Cas van Oijen, Sam Smits, Jelle Snepvangers (allen eigen jeugd)

- Alex van Nederkassel (lager elftal)

- Jorg Weijgers (Moerse Boys)

Vertrokken uit de selectie:

- Rob Luijten (lager elftal)

- Mathijn Woestenberg (lager elftal)