v.v. Zundert MO13-1 krijgt gasttrainers

donderdag 29 oktober 2020, 8:30

En toen waren de rollen omgedraaid!

De dames van v.v. Zundert krijgen regelmatig gasttrainingen van coryfeeën uit de vereniging. Iedere keer weer een verrassing, maar eigenlijk altijd een happening! De dames delen de bevindingen onder andere via Instagram (vvzundertdames). Echt een aanrader om te volgen!

Deze keer gaven twee speelsters zelf een gasttraining aan de meisjes van v.v. Zundert MO13-1. Echt leuk om te zien hoe iedereen elkaar zo helpt binnen de vereniging.

Hier de foto en de post van Instagram:

Dagenlang zaten de meiden van de MO13 in spanning want maandag zouden ze gasttrainster krijgen. Na veel discussiëren en speculeren waren ze er aan uit. “De oranje leeuwinnen komen ons trainen!” De lat lag dus hoog voor Nova & Isa van onze eigen Zundert VR1, maar ondanks de verwachtingen kregen ze toch een erg warm en vooral luidruchtig onthaal.

Al met al was het een geslaagde training en waren de oranje leeuwinnen al snel vergeten.