v.v. Zundert wint eerste prijs

maandag 24 februari 2020, 8:00

v.v. Zundert sleept eerste prijs binnen

Op deze plaats is meestal aandacht voor de verrichtingen van Zundert-1. Maar een club is meer dan het eerste elftal. Wat heet! V.V. Zundert draait voornamelijk op de enthousiaste vrijwilligers en de jeugdspelers. Deze twee hebben afgelopen weekend een mooie prestatie geleverd.

Naast de trainingen en wedstrijden, werd er gewerkt aan een Carnavalswagen. De jongens en meisjes van de JO en MO elftallen onder de 11 en lager hebben een schitterende wagen gemaakt. Dit onder begeleiding van vrijwilligers van de Activiteiten Commissie. Het resultaat mocht er zijn. Een mooie wagen in het carnavalsthema “Kruipt's uit oew schil! Naast de in Zundert shirts uitgedoste jeugdspelers schitterende natuurlijk de clubmascotte Stanneke op de wagen. En zoals een goede carnavalswagen betaamt, was er ook een knipoog naar de politiek en de actualiteit. Met allerlei soorten voetbalvelden, waardoor velden met veel plassen legde de jeugd het parkoers af.

Dat naast heel veel gezelligheid en plezier, deze deelname ook de eerste prijs opleverde, maakte de feestvreugde compleet. Kortom een geslaagde activiteit. De spelers hadden eerder in de week ook al getraind in carnavalskleding, waarna er in de kantine stapels pannenkoeken op hun stonden te wachten. Na het pannenkoeken eten was er een gezellige carnavalsavond in de kantine voor de jongste jeugd. Dus tijdens de optocht waren de jeugdspelers al goed getraind in polonaises.