Walking Voetbal kraker

maandag 5 december 2022, 19:00

Woensdag 10.30  uur: Walking voetbal kraker op sportpark de Wildert.

Duel onder leiding van topscheidsrechter Richard Martens.

We hebben veel aandacht voor de jeugd via de rubriek “Jeugdteams in de spotlights”. Maar ook onze oudere jongeren verdienen het podium. We hebben het dan over de mannen van Walking Voetbal. Komende woensdag spelen zij een wedstrijd tegen WDS’19 in het kader van het NAC Oldstars project.

Een uitgelezen mogelijkheid om eens van dichtbij te komen kijken wat Walking Voetbal nu exact inhoud. En natuurlijk dé kans om onze mannen naar de overwinning te supporteren. De wedstrijd op sportpark de Wildert staat onder leiding van topscheidsrechter Richard Martens, uit Rijsbergen.

Richard was al eens te gast op een avond van de Roodzwarte Harten. Dit was een leuke interactieve en informatieve avond. Richard floot intussen al 152 wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie en 42 in de eredivisie. Tijdens deze avond was hij zeer ad rem en snel van tong. Toch zal hij geen eenvoudige ochtend krijgen om de boefjes van v.v. Zundert en WDS’19 in toom te houden.

We trappen af om 10.30 uur. Dus kom kijken, combineer het met de geplande wandeling of fietstocht, maar stop vooral even om te genieten van deze op voorhand al spannende wedstrijd.