Wedstrijd van het jaar

dinsdag 31 mei 2022, 18:30

Oud Kampioenen – Zundert Stars

Er worden veel wedstrijden afgewerkt op sportpark de Wildert. Klassiekers, heroïsche potten, beladen derby’s, inblikpartijen, draken van wedstrijden en topduels. Maar nú hebben we toch een affiche voor u! Een team met Oud-Kampioenen tegen De Zundert Stars.

Een mix van nostalgische namen uit een (grijs) verleden tegen een dwarsdoorsnede van onze huidige senioren teams. Spelers van Zundert 1, 2, 3, 4, 5 6, ZA1 en VR1 nemen het op tegen oud-spelers en oud-speelsters van Zundert 1 en Zundert VR1 die ooit met de schaal op het bordes van het gemeentehuis gestaan hebben. Sommige spelen nog steeds, andere hebben al jaren geleden de voetbalschoenen voor het laatst aangehad. Voor één keer trekken zij ze weer aan.

De wedstrijd zal plaats vinden op zaterdag 4 juni. De aftrap is om 18.00 uur. De wedstrijd is tevens de warming-up voor de grote feestavond die om 20.00 in de tent start. Een feest avond waar alle leden en partners welkom zijn. Entree €15.00, drinken gratis.

In het voorprogramma van deze wedstrijd kunt u om 13.30 al gaan kijken naar een mini-veld toernooi van de MO19 en JO19. Maar natuurlijk ook naar het Rob Haest Walking Football toernooi.

Hierbij alvast de namen van de speelsters en spelers die meedoen in de wedstrijd tussen de Oud Kampioenen en De Zundert Stars. Let op, de coaches strooien elkaar zand in de ogen, dus de opstellingen zijn niet definitief.

Kom kijken, kom feesten! Tot zaterdag 4e juni!