Week van de scheidsrechters

donderdag 3 oktober 2019, 18:00

Fluitend door het leven: Week van de scheidsrechters.

Eigenlijk gek dat we er een speciale week aan moeten wijden. En natuurlijk vinden we er soms in alle emoties van het spel best wat van. Toch verdienen de mannen en vrouwen die week-in-week-uit als scheidsrechter actief zijn een speciale week.

Want zo vanzelfsprekend dat je in deze tijden scheidsrechter wordt, is het niet. Daarom een welgemeend “dankjewel” voor alle scheidsrechters en onze eigen clubscheidsrechters in het bijzonder.

Wij hopen dat alle spelers en supporters hier iedere week bij stil staan, maar doe het dit weekend nog eens extra. Want zonder scheidsrechters geen wedstrijd. Nogmaals bedankt en nog vele mooie, sportieve en gezellige wedstrijden! Voor onze scheidsrechters is naast dit dankwoord ook nog iets lekkers geregeld dit weekend!