Weer nieuwe (jeugd) scheidsrechters bij v.v. Zundert

zaterdag 27 mei 2023, 8:00

Weer nieuwe (jeugd) scheidsrechters bij v.v. Zundert

Afgelopen maand zijn er weer 3 jeugdleden van v.v. Zundert naar de KNVB pupillen scheidsrechtercursus geweest. Deze keer Ward, Elke en Jesse. Met dit certificaat mag je jeugdwedstrijden t/m de JO13-MO13 fluiten. Super leuk om te doen en super fijn voor de vereniging dat deze kanjers dit willen doen!

Bij v.v. Zundert is het een vereiste dat iedereen die een wedstrijd fluit hier een cursus voor heeft gedaan of hier aan gaat beginnen. Door middel van het ARAG Fairplay certificaat staat de arbitrage op een hoog niveau.

De cursus was ditmaal in Schijf. Twee avonden theorie en een aantal wedstrijdjes bij de club fluiten onder begeleiding van Stefan Lammerse. De cursisten doorstonden de vragen en het examen fluiten glansrijk. Hierdoor was een diploma het resultaat.

De cursus was deze keer in samenwerking met v.v. Wernhout, v.v. Schijf en natuurlijk v.v. Zundert.

Interesse in het fluiten en/of volgen van cursussen, neem gerust contact op met  Stefan Lammerse,  06-43478444