Werken aan een nog mooier sportpark de Wildert!

donderdag 5 december 2019, 12:00

Werken aan een nog mooiersportpark de Wildert!

Ben je ook trots op onzemooie accommodatie? Dan kunnen wij jou goed gebruiken! Wij zoeken mannen énvrouwen, die de handen uit de mouwen willen steken.

We willen het echt andersgaan aanpakken. Handige handen in de uitvoering. Knappe koppen in deorganisatie. Maar ook combinaties van knappe handen, handige koppen etc. zijnwelkom!

Meld je aan viavoorzitter@vvzundert.nl ; fred@vvzundert.nl of corne@vvzundert.nl

We nodigen je van harteuit om donderdag 16 januari om 20.00 naar ons verhaal te komen luisteren, maarom met de deur in huis te vallen, zoeken we mensen voor de volgende functies:

1. We zoeken eenbestuurslid accommodatiezaken dat verantwoordelijk is voor de (kwaliteit) vande accommodatie. Dit bestuurslid is tevens voorzitter/kartrekker van een nieuwte vormen accommodatiecommissie. Voorlopig wordt deze taak waargenomen doorFred Verheijen;

2. We zoeken 4-6 ledenvoor deze nieuwe accommodatiecommissie. Deze leden komen onder leiding van hetbestuurslid accommodatiezaken periodiek bijeen om het bestuurslid te helpen bijde uitvoering van zijn taken. Dus meedenken over knelpunten, oplossingen,wensen, nieuwe zaken voor onze gebouwen, velden, de buitenruimte enz. Uiteraardmogen zij ook meehelpen met de uitvoerende taken of actief zijn als coördinatorop zaterdag en/of zondag.

3. Voor zaterdag enzondag zoeken we nog vrijwilligers die een dag(deel) in een roulatiesysteemwillen invullen als wedstrijdcoördinator. Naast het opvangen van de gasten enscheidsrechters, nemen zij taken erbij. Het openen en sluiten van dekleedlokalen, het schenken van ranja en thee, het uitreiken en innemen vanhoekvlaggen en ballen, het opruimen van de kleedruimtes en verdere voorkomendezaken, nemen zij voor hun rekening.

4. We zoeken ook nogversterking voor onze maandag en/of vrijdagochtendploeg. Dus past het je beterom op maandag en/of vrijdag onze accommodatie met netjes te houden, meld je danaan voor deze gezellige ploeg. In deze belangrijke, onzichtbare taak is naastfijn werken ook tijd voor een stuk ontspanning en ontmoeting met een bakjeverse koffie.

5. Lijkt bovenstaande jewat, maar doe je dit liever op een ander moment of niet in een commissie, laathet ons dan ook weten. Er zijn regelmatig technische klussen of werkzaamhedenin de groenvoorziening die ook op andere tijden uitgevoerd kunnen worden. Meldje dan aan als accommodatieklusser.

6. Bij voldoende animowillen we wellicht ook 2 of 3 grote klusdagen per jaar in gaan zetten om zakensnel en effectief aan te pakken. Mocht je hier interesse in hebben, meld je danook aan als accommodatieklusser voor projecten.