Wildert Wildlife Walk

donderdag 3 juni 2021, 17:00

WANDEL MEE MET DE ROOD-ZWARTE HARTEN

Lieve rood-zwarte harten leden,

We hadden dit jaar voor jullie een knal feestje op de planning staan. Helaas konden we dat niet organiseren. Corona gooide roet in het eten, zoals in zoveel dingen. Dit betekent niet dat het van de planning is. Het feestje gaan we nu volgend jaar geven.

EN we gaan het rood zwarte harten seizoen samen met jullie afsluiten. Op zondag 20 juni organiseren we een wandeltocht: WILDERT WILDLIFE WALK.

Tussen 10.00 en 10.30 uur kan er in groepjes gestart worden vanaf het Sportpark. De wandeling is ongeveer 8 kilometer met halverwege een rustpost. Onderweg mogen er vragen beantwoord en opdrachten uitgevoerd worden. We sluiten af met een verrassing in het centrum van Zundert.

Geen rood-zwarte harten lid maar wil je wel graag meewandelen. Dat kan, geen probleem, alleen maar gezellig. Alleen grijp je dan wel naast de verrassing, die de rood-zwarte harten leden zullen krijgen.

* 20 juni wandelen

* voor jong en oud

* over akkers, door het bos en langs het water

* met in achtneming van de dan geldende maatregelen