Winterstop Jeugdteams

maandag 16 december 2019, 9:00

De winterstop voor de jeugd loopt dit seizoen vanaf maandag 23 december 2019 tot en met zondag 12 januari 2020. Er wordt in deze periode dus niet getraind of gevoetbald. Pas op zaterdag 25 januari 2020 staat de eerste inhaalwedstrijd op het programma. Een week later, op zaterdag 1 februari 2020 start de voorjaarscompetitie. Het seizoen loopt dit jaar dan ook langer door. Pas op 23 mei eindigt de competitie voor alle jeugdelftallen.

Om de velden én de spieren rust te geven, is in overleg met de verzorgers, de accommodatie commissie en de TC-jeugd besloten om vanaf maandag 13 januari te starten met de voorbereidingen voor een mooie tweede seizoenshelft.

Er is dan drie weken tijd om toe te werken naar de eerste competitie wedstrijd. Vanuit de leiding van ieder elftal zal individueel aangegeven worden wanneer te starten en welke oefenwedstrijden er in deze periode gepland worden. Hierbij rekening houdend met Carnaval en de voorjaarsvakantie.

Bovenstaande afspraken gelden voor alle jeugdteams, waarbij we natuurlijk vanaf 13 januari ook afhankelijk zijn van de weergoden.