Woord van de voorzitter

woensdag 1 april 2020, 21:30

01 april 2020

Beste leden van V.V. Zundert,

Gisterenavond tijdens de persconferentie van het kabinet kwam het onvermijdelijke nieuws, de maatregelen ter bestrijding van het coronavirus zijn tot tenminste 28 april verlengd. Kort daarna volgde het persbericht van de KNVB dat de competities in het amateurvoetbal voor het huidige seizoen niet meer hervat worden. Daarbij is besloten dat er voor dit seizoen geen eindstanden komen, er zullen dus ook geen kampioenen, promovendi en degradanten zijn.

Vanwege de verlenging van de maatregelen zullen er in ieder geval tot en met 28 april geen trainingen, activiteiten of andere bijeenkomsten op ons sportpark plaatsvinden. Voor de periode daarna wachten wij verdere berichtgeving van de overheid af.

Het is natuurlijk vervelend dat de competities op deze manier ten einde zijn gekomen, het is natuurlijk vervelend dat we niet meer gezamenlijk kunnen trainen, het is natuurlijk vervelend dat we elkaar niet kunnen treffen op het sportpark of in de kantine, we missen dit allemaal. Al deze feiten staan echter in schril contrast bij onze leden die echt geraakt worden door dit verschrikkelijke virus. Hierbij willen wij dan ook ons oprechte medeleven uitspreken aan de betrokkenen.

Wij wensen iedereen veel kracht, sterkte en vooral een goede gezondheid toe in deze lastige periode. Wanneer het weer mogelijk is zien we jullie graag terug op ons mooie sportpark De Wildert. Wij hebben er in ieder geval behoefte aan om iedereen van onze rood zwarte familie snel weer te verwelkomen.

Blijf gezond!

Namens het bestuur,