Zomerborrel Drive-in

vrijdag 31 juli 2020, 9:00

Mogelijkheden sportpark de Wildert lijken eindeloos.

Op 17 augustus voegen we voetgolf toe als activiteit die mogelijk is op sportpark de Wildert. Enige tijd geleden was het parkeerterrein het decor van de Drive-in Zomerborrel die kinderopvang het Toverbloempje organiseerde.

Normaal nemen kinderen, ouders en medewerkers van de kinderopvang op een gezellig wijze afscheid van elkaar vlak voor de vakantie periode. Dit was nu vanwege de maatregelen m.b.t. het Corona virus niet mogelijk. De creatieve oplossing werd gevonden bij v.v. Zundert.

In het verleden waren de kinderen van het Toverbloempje al te gast voor wat voetbalactiviteiten. Deze keer konden er vanuit de auto een aantal spelletje gedaan worden en kon er afscheid genomen worden van elkaar. Maar daar bleef het niet bij. Er was ook een heerlijke ijsje voor alle aanwezigen.

Hiermee kon het Toverbloempje op een ludieke wijze toch de vakantie van een vreemd jaar inluiden. v.v. Zundert en het Toverbloempje bevestigen hiermee maar weer eens dat vanuit samenwerken mooie dingen kunnen ontstaan.

What do you want to do ?
New mailCopy