Zundert 1 en Zundert 2 oefenen

zondag 12 juli 2020, 12:30

We zijn weer begonnen!

Op donderdag 2 juli is de Zundert selectie om 19:00 begonnen aan het seizoen 2020-2021. In de kick-off is de nieuwe samenstelling van de selectie bekend gemaakt welke bestaat uit 37 spelers en 4 keepers waarbij de groep van vorig jaar nagenoeg volledig intact is gebleven. Een grote groep, hetgeen ook meermaals ter sprake is gekomen op de bijeenkomst en waar ook in de samenstelling van de staf rekening mee is gehouden.

Nieuw hierin is de uitbreiding van de conditietrainingsrol van Ruud Verheijen die op dinsdag en donderdag ook tijdens de trainingen met de selectie zal werken. Sjoerd Willemsen treedt toe als leider bij Zundert 1 voor ondersteuning van de grote groep. Bij Zundert 2 wordt de functie van vlagger wekelijks op wisselende basis ingevuld door Stefan Lammerse, Nick Schrauwen en Wim Bekers.

Vanochtend hebben we met een onderlinge wedstrijd ook gelijk blok 1 afgesloten. Het team dat het beste te omschrijven is als Zundert 1, won uiteindelijke afgetekend met 8-2. Toch ging het niet zo eenvoudig als de score doet vermoeden. Er werden duels op het scherpst van de snede uitgevochten. Kortom een nuttige oefenwedstrijd, waarin iedereen heel gebleven is. Nu drie weken vakantie en dan start de echte voorbereiding. Hopelijk kunnen de geblesseerde spelers in deze periode herstellen en aansluiten bij de start van blok 2.

Dan staan onder voorbehoud ook de volgende wedstrijden in gepland om in vorm te komen.

Programma oefenwedstrijden

Zondag 16-augustus

Zundert-1-Terheijden-1 av.14.30

Zundert-2-Terheijden-2 av.12.00