Zundert 1 - Gilze 1

woensdag 26 januari 2022, 14:30

Zundert 1 - Gilze 1

De maatregelen laten het weer toe om te voetballen buiten de eigen vereniging. En publiek is weer welkom, wel onder voorwaarden, zoals anderhalve meter afstand houden, met klachten thuis blijven en de andere bekende maatregelen.

Ook de kantine mag weer open tot 22.00 uur. In dit geval zal deze geopend zijn voor de wedstrijd en tot een kwartier na de rust. Om hier te zitten is naast een mondkapje wel een geldig CoronaToegangsBewijs (CTB) nodig. Voor gebruik van de toiletten of om iets af te halen is een CTB niet nodig, maar een mondkapje natuurlijk wel.

Volg verder eventuele instructies van onze vrijwilligers op. Maar donderdag 27 januari 20.00 kunt u weer live voetbal op Sportpark de Wildert aanschouwen.

Tot donderdag!