Zundert 1 houdt woord en bezoekt wedstrijd JO10-1

zondag 21 mei 2023, 10:00

Zundert 1 houdt woord en bezoekt wedstrijd JO10-1

Dit is het verenigingsgevoel.

Tijdens de uitwedstrijd naar Terneuzen gingen een aantal jeugdteams mee om Zundert 1 aan te moedigen. Zundert JO10-1 was het meest fanatiek en had zelfs een spandoek meegenomen, waarin aan de spelers van het eerste gevraagd werd om ook omgekeerd een wedstrijd te komen bijwonen.

De mannen van Jan Hereijgers hielden woord en waren gisteren met een mooie afvaardiging aanwezig. De support hielp ook nog eens. Zundert JO10-1 won namelijk de wedstrijd met 8-5.

En het werd nog mooier voor dit team, want ’s-avonds wonnen zij het spel tijdens de slotdag jeugd, waardoor ze ook nog een wedstrijd van NAC mogen bezoeken. Toch iets niets zo mooi als het bezoek van de spelers van Zundert 1. Mannen bedankt en succes vandaag tegen Wernhout!