Zundert heeft nu het minste aantal verliespunten

maandag 16 december 2019, 9:30

Zundert heeft nu het minste aantal verliespunten

Zundert komt voor de derde keer dit seizoen niet in actie. De wedstrijd tegen Hoeven is al ingehaald. Mede hierdoor heeft het minste aantal wedstrijden en ook het laagste aantal verliespunten (gedeeld met RBC en SC Gastel welteverstaan).

Wat in het vat zit verzuurt niet voor v.v. Zundert. Of toch wel?

Helaas kon er afgelopen weekend wederom niet gevoetbald worden op sportpark de Wildert. Hiermee loopt Zundert 1 twee wedstrijden achter op de rest van de competitie. Gezien dat bijna alle teams in de top van de ranglijst punten lieten liggen, zou je dit een goed weekend voor Zundert kunnen noemen. Dat moet echter nog maar blijken. Ten eerste zijn deze inhaalwedstrijden niet zo maar gewonnen. En daarnaast worden deze ingehaald op data waarbij een aantal dragende krachten vakanties gepland hebben staan. Kortom Zundert had liever zelf ook in actie gekomen. De inhaalduels staan op de volgende data gepland. Aanstaande zondag, 22 december thuis tegen STEEN en op zondag 19 januari thuis tegen MOC’17.

Kom zondag kijken naar de laatste wedstrijd voor de winterstop!