Zundert JO13-1 winterkampioen!

zaterdag 14 december 2019, 14:00

Zundert JO13-1 winterkampioen!

Er zijn veel wedstrijden afgelast vandaag. Maar niet van Zundert JO13-1. Sterker nog zij speelden de wedstrijd van het jaar. Of misschien wel van hun leven! Uit tegen Rijen JO13-2 wonnen zij met 3-6 en zijn hiermee niet meer te achterhalen voor de concurrentie! En dan ben je…..KAMPIOEN! Na 10 wedstrijden, slechts 1 maal verloren en 1 maal gelijk en maar liefst 8 keer als winnaar van het veld! In deze 10 wedstrijden wisten zij ook het mooie aantal van 47 doelpunten te produceren.

Bij terugkeer op het sportpark werden de jonge helden opgewacht door 1ste elftal spelers Menno Schrauwen en Rob Gommers. Zij overhandigden de welverdiende medailles aan de dolgelukkige kampioenen!

Hoewel het volgens de KNVB geen officieel kampioenschap is, willen we dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Van harte gefeliciteerd met deze mooie prestatie!