Zundert JO18-1 gaat internationaal

woensdag 5 april 2023, 18:00

Zundert JO18-1 gaat internationaal

De mannen van de JO18-1 zijn bezig met een opmerkelijk seizoen. In fase 1 werden zij knap vierde. In de volgende fase deden zij er nog een schepje boven op. In de laatste wedstrijd konden zij nog kampioen worden, helaas viel het dubbeltje in de slotfase de verkeerde kant op. Het werd daarom derde. En nu staat het op de tweede plaats in de laatste competitie fase.

En komend Paasweekend gaan de mannen het buitenland onveilig maken. Op en naast het veld. Moeders houdt uw dochters binnen, is het advies in Dortmunt en wijde omgeving. Vrijdag vertrekken ze naar Duitsland voor o.a. een stadiontour, diner en teambuilding.

Op zaterdag speelt de JO18-1 tegen twee andere grootmachten, namelijk Tommerup Boldklub uit Denemarken en KVV Zelzate uit België. Op zondag wordt er verder gespeeld naar gelang de resultaten op zondag.

Voor meer informatie: https://www.germany-cup.com/nederlands/germany-cup-2023/

En of we nog meer informatie ontvangen hangt af van de JO18-1. Wellicht geldt hier ook de regel, “wat er in Dortmund gebeurt, blijft in Dortmund”. We wachten geduldig af op de redactie.

Maar hoe dan ook staan de mannen en begeleiding voor een mooie avontuur waarin ze de kleuren van v.v. Zundert gaan verdedigen.