Zundert kwam als enige niet in actie

maandag 9 december 2019, 17:30

Zundert speelt niet en ziet ranglijst verder ineen schuiven

Vanwege de slechte conditie van het veld, kwam Zundert niet in actie tegen Steen. Deze wedstrijd staat nu op zondag 22 december op het programma. Alle andere wedstrijden in de derde klasse A vonden wel doorgang.

Door de nederlaag van RBC en overwinningen van bijvoorbeeld Steenbergen en VVR schuift de ranglijst nog verder ineen. Het verschil tussen nummer 3, Terneuzen en nummer 13, Steenbergen bedraagt 6 punten. Het verschil tussen nacompetitie voor promotie en nacompetitie tegen degradatie is dus extreem klein.

Zundert kan, als het de inhaalwedstrijd wint weer op de derde plaats terecht komen. Maar eerst staat nog de thuiswedstrijd tegen de ploeg van oud-trainer Ger Musters op het programma aanstaande zondag. Zundert krijgt met afstand de minste doelpunten tegen, maar heeft opvallend genoeg de minste zelf gescoorde doelpunten na staartploeg Steen.

Kom zondag kijken of Zundert zondag in de race blijft voor een plek in de top drie. De aftrap is wederom al om 14.00 uur!

Goede doelen actie

Ook v.v. Zundert helpt de Afriana Foundation

v.v. Zundert doet mee aan de geld inzamelingsactie voor de Afriana Foundation welke is opgezet door onze (ex-)dorpsgenoot Nicole van Elteren. Met deze foundation runt zij sinds 2012 onder meer een kindertehuis in Malawi en realiseert zij verschillende lokale projecten om kindersterfte tegen te gaan. Als u meer wilt weten over het werk van Nicole en haar foundation dan kunt u dit vinden via ode volgende website: http://afrianafoundation.org/

De inzamelingsactie zal plaatsvinden rondom de wedstrijd Zundert – MOC’17 op zondag 15 december. Vorig jaar hebben we rond de laatste thuiswedstrijd voor Kerst geld opgehaald voor de lokale EHBO. Dit jaar ondersteunen we dus bovenstaande doel, net als veel andere bedrijven en verenigingen in Zundert. Er zal een collectebus in de kantine aanwezig zijn, waarin u een donatie kunt stoppen. Daarnaast zullen we de volledige opbrengst van de verkopen van warme chocolademelk en ander lekkers in ons intussen welbekende kraampje en langs de lijn doneren aan dit goede doel.

Op 28 december zal tijdens Café Malawi in cultuurcentrum de Schroef de opbrengst van deze actie gepresenteerd worden aan Nicole van Elteren.

We hopen op uw steun aanstaande zondag voor zowel onze mannen op het veld als voor de Afriana Foundation.