Zundert – Wernhout binnen drie uur uitverkocht.

woensdag 26 augustus 2020, 21:30

Zundert – Wernhout binnen drie uur uitverkocht.

“Zullen we bij Zundert – Wernhout ook met registratie vooraf werken?”,  “Zou het zo druk worden dan?” “Laten we het zekere voor het onzekere nemen!”. Zo ongeveer ging het in de aanloop naar Zundert – Wernhout.

Gisteren hebben we aangekondigd om de registratie woensdag (=vandaag) om 18.00 uur in te laten gaan. Alles was getest, we waren er klaar voor….. En toen werd het 18.01 en gaf de website een onvoorziene fout aan. De whatsapp berichten stroomden binnen. Paniek! Zowel bij de supporters als bij de man achter de website, kan ik u vertellen. Maar om 18.20 was de eerste online “kaartverkoop” van v.v. Zundert dan toch echt een feit.

Achter de schermen volgde toen snelde een tweede schok. Het aantal aanmeldingen was enorm. Binnen 10 minuten waren eerste 130 tickets over de digitale toonbank gevlogen. De lijn in de grafiek ging bijna loodrecht omhoog. Het percentage schoot met de minuut dichter naar de 100 procent. Toch duurde het nog bijna 1 uur voordat de laatste 5 kaartjes verkocht waren. Toen kon om 20.49uur het digitale bordje “uitverkocht” op het wedstrijdaffiche geplakt worden.

Vanaf dat moment is dus bekend wie er aanwezig mogen zijn bij de wedstrijd Zundert – Wernhout op zondag 30 augustus. En helaas ook voor wie dit niet weggelegd is. Jammer dat het op deze wijze  moet in deze Coronatijden, waarbij vermaak en voetbal nog meer nodig zijn dan normaal.

We zullen degene die we niet toe kunnen laten, proberen via Twitter en Facebook zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen in de wedstrijd. Geen kaartje = geen toegang, dus naar het sportpark komen heeft geen zin.

Voor degene die wel tot de 250 gelukkigen behoren, we hebben jullie hulp nodig om dit succesvol te maken. En nog vaker te kunnen organiseren met publiek. Dus houd anderhalve meter afstand en volg de instructie op het sportpark serieus op.

Laten we er zondag een leuke en gezellige middag van maken met onze buren uit Wernhout, die in de voorbereiding fijn meegewerkt hebben om dit mogelijk te maken. Waarvoor nogmaals dank! En hopelijk zondag ook nog wat hulp van de weergoden.

Met sportieve groet v.v. Zundert