Zundertse Selectie – NAC Breda zaterdag 29 juni 16.00 uur

zaterdag 22 juni 2019, 9:00

Op zaterdag 29 juni 2019 is de traditionele wedstrijd Zundertse Selectie – NAC Breda, aanvang 16.00 uur. Het 1e oefenduel voor de profs van NAC in aanloop naar het nieuwe voetbalseizoen.

Zaterdag 29 juni 2019 spelen de profs van NAC in de oefencampagne de ‘klassieker’ tegen een selectie van amateurvoetballers uit de regio Zundert.

De klassieker is terug van weggeweest!

De uitverkoren spelers van de eerste elftallen uit de regio Zundert waren verheugd weer te zijn geselecteerd na een jaartje pauze. De jaren ervoor heeft de Zundertse Selectie zich sterk weten te weren. Ook deze 22e editie wil het team alles op alles zetten er een mooie pot voetbal van te maken.

Op het sfeervolle sportpark de Wildert in Zundert, is de aftrap van deze traditionele wedstrijd tegen de Parel van het Zuiden om 16.00 uur . De Zundertse Selectie bestaat uit de beste spelers van de eerste elftallen van de regionale voetbalverenigingen uit Achtmaal, Rijsbergen, Wernhout en Zundert. De muzikale omlijsting wordt verzorgd  door ‘DJ Patjuh’.

Het sportpark is geopend vanaf 13.30 uur. Op de wedstrijddag kun je vanaf dit tijdstip tegen contante of pinbetaling aan de kassa’s je kaartje kopen. Entreeprijzen bij de kassa: normale toegangsprijs EUR 9,00 en toegangsprijs kinderen t/m 12 jaar en 65+ voor EUR 4,00.  Ook dit jaar bestaat de mogelijkheid de consumptiebonnen via een pintransactie te betalen.

Adres:

Sportpark De Wildert  Wildertsedijk 22  Zundert