9 mei: Alle basisschool jeugd welkom bij v.v. Zundert

zondag 3 mei 2020, 11:00

9 mei: Alle basisschool jeugd welkom bij v.v. Zundert

v.v. Zundert geeft alle kinderen de mogelijkheid om mee te voetballen. Op zaterdagochtend 9 mei is er een leuk voetbaltoernooitje voor leden en niet-leden. Een vriendjes- en vriendinnetjestoernooi. We hebben nu ervaring met voetballen aan de hand van de instructies vanuit het RIVM en de overheid. We willen ook invulling geven aan het verzoek van onder andere gemeente Zundert om de vereniging voor niet-leden open te stellen. Juist om kinderen te laten bewegen nu ze zo veel thuis moeten blijven. Dit kan al tijdens trainingen, maar nu ook met dit leuke Vriendjes- en Vriendinnetjes toernooi.

Voor kinderen in de leeftijd tot en met 8 jaar is dit van 10.30 uur tot 12.00 uur. Voor kinderen van 9 jaar tot en met 12 jaar is dit van 10.00 uur tot en met 12.00 uur.

De kinderen die lid zijn hebben informatie ontvangen via de leiders. De kinderen die nog geen lid zijn, graag even aanmelden via ludwig@vvzundert.nl

Je krijgt dan snel de informatie die je nodig hebt om je zoon of dochter veilig en verantwoord te kunnen laten sporten.

Meer informatie over de regels tijdens deze Corona-periode zijn terug te lezen op: https://www.vvzundert.nl/nieuws/bericht/we-mogen-weer-een-beetje