Contributie 2022-2023

maandag 12 september 2022, 16:30

Contributie seizoen 2022-2023

Om met de deur in huis te vallen. Alles wordt duurder, huur, energie, vergunningen, materialen etc.. Ook bij v.v. Zundert. En juist daarom hebben wij besloten de contributie voor het seizoen 2022-2023 NIET te verhogen. We hanteren al jaren één van de laagste tarieven in de regio en denken deze verantwoord te kunnen bevriezen.

Tijdens de Corona-maatregelen hebben wij steeds ingezet op maximalisatie voor onze leden. En dat blijven we zolang mogelijk doen. Dus geen beperkingen in douchen of andere zaken. Geen verhoging van de kosten, zodat onze leden zich hier niet druk om hoeven maken.

Sporten moet ontspanning zijn en is goed voor je lichaam en geest. En daar willen wij naar handelen, juist nu! Dus geen zorgen over extra kosten om te kunnen voetballen.

Door goede sponsors, door de inzet van onze vrijwilligers en een zuinig beleid, kunnen we dit op een verantwoorde manier op een laag niveau houden in vergelijking met veel verenigingen. En hopelijk melden zich nog wat leden voor vrijwilligerstaken aan, zodat we dit beleid vol kunnen houden.

Omstreeks 17 oktober wordt de contributie afgeschreven bij de leden die een machtiging tot automatische incasso hebben afgegeven.

Leden die geen machtiging hebben afgegeven ontvangen medio september een nota per mail of post. De penningmeester verzoekt hen de contributie te voldoen vóór 1 november. Net als andere jaren gaat de regel op als je niet betaal hebt voor deze datum:

NIET BETAALD = NIET SPELEN EN TRAINEN!

De contributiebedragen voor het seizoen 2022-2023 zijn op deze website terug te vinden onder de button [ CLUBINFO ] en vervolgens [ LID WORDEN ] of via onderstaande link:

PS. Er zijn onder voorwaarden via onder andere de gemeente en de KNVB mogelijkheden tot steun bij het betalen van contributie.

ContributiebedragenRegeling