Knalfeest was echt een knalfeest!

woensdag 2 juni 2021, 14:00

Knalfeest bij Zundert ook echt een knalfeest!

Onder de noemer Knalfeest organiseerde v.v. Zundert afgelopen zondag een leuke activiteit voor kinderen van de basisscholen in Zundert. Naast de leden deden ook veel niet-leden mee. Hierdoor werd het nog leuker. Bijna 100 kinderen hadden een superleuke ochtend! Er waren 8 leuke oefeningen uitgezet. Tijdens de oefeningen klonken dampende beats uit de speakers. Het was een echt knalfeest.

Er waren partijtjes, er kon gedribbeld worden, maar ook geslalomd tussen paaltjes en gesprongen over hekjes hoorde bij de opdrachten. En het kapot trappen van ballonnen die aan je enkel zaten, tot er 1 winnaar was. Natuurlijk was er ook tijd voor een verkoelend drankje en gingen alle kinderen met iets lekker en een ballon naar huis.

Hiermee liet de jeugdcommissie van v.v. Zundert weer zien hoe leuk het is om te voetballen. Dus ben je enthousiast geworden. Geef je op als lid.

Aanmelden als lid? Dat kan. Doe het nu alvast, dan kunnen we dit meenemen in de teamindeling voor komende seizoen.

Jeugd, jongens en meisjes.

Met de nieuwe team- en wedstrijdvormen zijn er tegenwoordig al mogelijkheden vanaf 4-jaar om kennis te maken met de voetbalsport. Ook bij VV Zundert is dit mogelijk. Want jong geleerd is, oud gedaan. Het is gezond, leerzaam en leuk om al op deze leeftijd lekker buiten op het voetbalveld bezig te zijn. Aanmelden kan via de website www.vvzundert.nl/lid_worden Heb je nog vragen mail naar ludwig@vvzundert.nl

Voor de junioren zijn er naast het voetbal tal van activiteiten, zoals Bingo, Avond(t)urentocht, Jeugd tweedaagse, E&F-kamp, pannenkoekentoernooi, zaalvoetbal en penaltybokaal.